Música

“Sounding Images” (2013) per a violoncel i piano. Amb Luis Caballero / Eduard Raventós (violoncel) // Dossier del projecte >>

Cada dia ens trobem amb milers d’instantànies que capturen els nostres propis ulls i cada instant representa alguna cosa – un ambient, una emoció, un sentiment, …, un únic segon que de seguida es converteix en el passat. Cada peça representa una d’aquestes instantànies plasmades en la partitura, que serveixen com una inspiració creativa. De vegades també ocorre a l’inrevés – les melodies que sorgeixen a l’interior, com unes petites peces d’un puzle van creant una imatge, sigui real o imaginària – doncs el procés és una continuïtat, on un principi és la fi, i la fi és un principi…

CD digital disponible en BandCamp

Disseny i il·lustració de portada: Kristina Sabaite


“The Last Man of Fukushima” (2016) amb Pablo Pascual (clarinet baix) i Luis Caballero / Eduard Raventós (violoncel)

“The Last Man of Fukushima”, a càrrec del meu col·laborador habitual Luis Caballero (violoncel) i un instrument que, des de fa ja temps, m’ha cridat l’atenció – clarinet baix, a càrrec de Pablo Pascual. Igual que el nom de la composició per a violoncel i piano, el nom del CD fa referència i està dedicat a Naoto Matsumura, l’últim home de Fukushima, el guardià dels animals abandonats durant la tragèdia nipona.

CD digital disponible en BandCamp

Disseny i il·lustració de portada: Kristina Sabaite


“Piano book” (2014) per a piano

Sparkle of light (centelleig de llum)

“Quant temps som capaços de navegar sense rumb,
en les aigües profundes del Mar obert.
Buscant a un únic centelleig de Llum procedent d’algun Faro remot.
Quan l’única Llum capaç de guiar-nos per sempre,
la portem dins de nosaltres. En el nostre Cor.”

CD digital disponible en BandCamp

Disseny i il·lustració de portada: Kristina Sabaite


“Voicing” (2008) per a veu femenina (gravació multipista). Amb Mónica de Nut (veu)

La veu és, possiblement, l’instrument més antic utilitzat pels éssers humans. Aquesta composició de caràcter minimalísta consta de tres parts en les quals estic explorant les tres possibilitats bàsiques de la veu, en aquest cas, femenina – murmuri, parla i el cant. Cànons, superposicions flotants i patrons melòdics en bucle són les tècniques compositives utilitzades en aquesta peça.

CD digital disponible en BandCamp

Foto de portada: Kristina Sabaite


Advertisements